Hasta la vista baby

Som ni säkert märkt så har jag slutat att blogga!
Känner att det finns så mycket viktigare saker i mitt liv nu som jag vill lägga ner tid på!

Jag kommer inte ta bort bloggen, utan den kommer uppdateras kanske några gånger i månaden när jag känner att jag har nått kul att dela med mig av eller om jag vill skriva av mig.

Har varit jätttekul att blogga och haft massa trogna läsare. Ni är jättesöta och känns jobbigt att göra er besvikna.
Men så är det!

PUSS på er! Robin-of-sweden is official gone!

Kommentarer
Postat av: foralldel

Neeei! Halo! Du har norske bloggere til og med! Fortsett for vår skyld da!! :D(A)

2011-02-24 @ 02:30:48
URL: http://foralldel.blogg.no
Postat av: Råbert

Tråkigt! Men förstår dig, man kommer i perioder där man helt enkelt inte orkar. Hoppas lusten kommer tillbaka:)

2011-02-24 @ 12:19:05
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/
Postat av: emilia

neeeeeeeeeeeeeeeeeej, ta bara ett break, nt sluta helt. jag vill se ditt vackra ansikte :(

2011-02-24 @ 18:42:05
Postat av: amanda

NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!

Du får inte :´( alla har jobbiga tider och har känt så med min blogg också men käpat på och tagit lite pauser :)

2011-02-24 @ 19:56:38
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: hej

berätta för eric zetterman att jag (bor i sorunda) har kommit på honom

2011-03-02 @ 00:16:58
Postat av: Robin

Vad ska man säga? Äntligen! Grattis :)

2011-03-09 @ 01:34:23
Postat av: Madeleine

Jag vet att detta är ingen kommentar men det finns en kille som använder dina bilder på profiler hans då typ Skype kik och sånt

2013-11-03 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0