Nyårsdagen

Igår var det första dagen på året! Sov ungefär hela dagen. haha. Fram till 16 iaf... Sen chillade jag, drog till jobbet vid 21...
Jobbade i garderoben för en gångs skull... Det va lite roligt! Men jobbigt med fulla människor som tappar bort sina garderobslappar. haha.
Efter jobbet så skulle jag hem, men blev tydligen en sväng på park lane innan! haha. Sen efterfest hos henkan. Till kl 10 ungefär. Men det var mysigt :)

Nu har jag sovit några timmar och vill hitta på nått.. Får se va som händer!
Mitt år har startat bra iaf!!!

Kommentarer
Postat av: rastamalin

gullet !

kolla lite i min med =)

www.rastamalin.soclog.se

2011-01-11 @ 22:55:10
URL: http://www.rastamalin.soclog.se
Postat av: Stella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 02:42:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0