Tråkigt att blogga utan bilder

Väntar på att kunna köpa en ny mobil så jag kan ta bilder på hur mina underbara dagar ser ut... Men tar sin tid.. haha..

Helgen var bra iallafall! Jobbade både fredag o lördag. Fredagen gick jag ut efter jobbet till Park Lane.. Var hemma 8 på morgonen.. Gött! haha.

Nu ser jag fram emot Melodifestivalen som börjar nästa helg :D
Då ska Gretas ha öl, vin och cider för 29 kr fram till kl 22 och visa melodifestivalen på storbild. Tror det kan bli riktigt grymt =) Då måste ni komma :D

Undra vem som vinner Melodifestivalen iår ?
Danny, Christian Walz eller kanske Erik Saade? Jag hoppas det blir en man iallafall.. Kvinnorna har haft sina chanser nu! haha...

Utan att ha hört låtarna så gissar jag på att Danny vinner. haha! Coolt om han gör det nu :P

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Jag hoppas också att Danny vinner :D hade varit nice. Hans låt lär ju va modern iaf :)

2011-02-03 @ 08:50:05
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Danny

Antingen Danny eller Eric Saade...

Bara för att han är Helsingborgare ;D

2011-02-21 @ 02:32:12
URL: http://dannylam.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0